måndag 24 september 2012

Nintendo Soffbord



Jag är dålig på att lägga ut på bloggen,
men allt läggs ut på Instagram.
sajagee heter jag där, och
där kan ni t ex följa hela tillverkningen av
detta bord och allt annat pyssel jag tar mig för.
Väldigt enkelt egentligen, skala 10:1
Tog ca 8 timmar att göra allt som allt.
 Min sambo är snickare och ritade
 snabbt upp alla delar på MDF-skivan.
Texten saknas. Vet inte hur jag ska få dit den
 utan att det ska se plottrigt ut. Tänkte även få till
pilarna på styrkorset, men vet inte riktigt heller
hur det ska utföras ännu.

Detta var bara ett test och kostade mig
 bara 80:- att göra (MDF-skivan)
Färgen hade jag redan. Nästa projekt blir
 med riktiga knappar.

Jag är ändå väldigt nöjd med resultatet hittills
så det kommer nog användas
som soffbord ett tag iaf. Måste lacka det med.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar